مشاوره مالیاتی در اندیشه

قوانین پیچیده، بخشنامه‌های متعدد و ابهام و تعارض در قوانین، ایجاد یک گزارش مالی و ارائه آن جهت امور مالیاتی را کاری بسیار دشوار و تخصصی کرده است. این دشواری و پیچیدگی نه‌تنها باعث اتلاف وقت سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌شود، بلکه درنهایت موجب پرداخت مالیات‌هایی به‌مراتب سنگین می‌شود و خسارت‌های گاه جبران‌ناپذیری را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به همراه می‌آورد.

پارس حساب، وابسته به کانون حسابداران و مشاوران رسمی مالیاتی ایران، به‌عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مشاوره مالیاتی در اندیشه و با به خدمت گرفتن برجسته‌ترین، باتجربه‌ترین و با دانش‌ترین حسابداران، مشاوران و وکلای مالیاتی، آماده ارائه خدمات مشاوره مالیاتی به شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارها است. خدمات پارس حساب شامل؛ انجام مشاوره مالیاتی در اندیشه، طراحی و اجرای سیستم‌های مالی در اندیشه، خدمات حسابداری و حسابرسی و دادرسی مالیاتی در اندیشه است.

مشاوره مالیاتی در اندیشه

اکثر شرکت ها صرفا به توصیه‌های مشاوران بی تجربه توجه نموده و آنها را عملی می‌کنند. بدون اینکه از مشاورخود درباره توصیه‌اش سوال کنند.

مثلا دلیل این توصیه چیست؟
آیا این توصیه سابقا در عمل موفق بوده است؟
درصد این موفقیت چقدر است؟

میزان سود محتمل چقدر است؟
در چه شرایطی این پروژه شکست می‌خورد و سوالاتی از این قبیل.

ولی با تلاش فراوان و تجربه و علم کافی مشاوران و مدیران ما شما میتوانید افق های اقتصادی پیش روی خود را نیز ترسیم شده بدانید

مشاوره مالی مساله‌‌ای بسیار مهم و تاثیر گذاری است.
شما می‌خواهید شرکت حسابداری مد نظر را محرم اسرار مالی‌تان بکنید و تصمیم درست یا

خطای او می‌تواند همه جنبه‌های شرکت شما را تحت‌الشعاع قرار دهد.

پس تا آنجا که امکان دارد سعی کنید در مورد مشاوره مالی و مالیاتی تحقیق کنید.
حتی اگر یکی از دوستان شرکتی را به شما پیشنهاد کرده است.

چرا نیاز به مشاوره مالیاتی در اندیشه داریم؟

اگر تا به امروز کسب‌وکاری را راه‌اندازی و یا اداره کرده باشید، حتماً با مقوله مالیات آشنایی دارید و اگر برای پرداخت مالیات دچار مشکل شده باشید، حتماً واژه‌هایی مانند مشاوره مالیاتی، وکیل مالیاتی، مشاوره دارایی و … به گوشتان خورده است. شاید گاهی تصمیم گرفته باشید که از یکی از شرکت‌های مشاوره مالیاتی در اندیشه و یا از یک موسسه مشاوره مالیاتی در اندیشه کمک بگیرید. حتی شاید تلفن خود را برداشته باشید و با یک مشاوره مالیاتی در اندیشه تلفنی رایگان هم صحبت کرده باشید. اگر همه تجارب بالا را از سر گذرانده باشید و همچنان یک وکیل مالیاتی را به خدمت نگرفته‌اید، قطعاً برایتان این سؤال پیش‌آمده است که چرا نیاز به مشاوره مالیاتی در اندیشه داریم؟

بهره گیری از یک مشاوره مالیاتی در اندیشه تنها راهی است که می‌تواند کسب‌وکار شمارا از پرداخت مالیات نجات دهد. با بهره‌مندی از مشاوره مالیاتی خوب در اندیشه، اسناد، قراردادها و صورت‌های مالی کسب‌وکار شما …

انواع مشاوره مالیاتی در اندیشه

  • مشاور مقطعی
  • مشاور همیار
  • مشاور موردی
  • مشاوره مالیاتی اختصاصی مدیریت

در این قسمت شما میتوانید انواع روش هایی که برای مشاوره مالیاتی در اندیشه داده میشود را مطالعه کنید.

مراکز مختلفی در سطح کشور آماده خدمات رسانی در این زمینه هستند اما بهتر است مرکزی را برای این کار انتخاب کنید که مطمئن تر و قابل اعتماد تر باشد.

مرکز مشاوره مالیاتی در اندیشه با بیش از 15 سال سابقه درخشان در این زمینه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. برای دریافت خدمات مشاوره مالیاتی در اندیشه با ما تماس بگیرید.

مشاوره مالیاتی وکالتی در اندیشه

وکیل مالیاتی با شناختی که از بخش نامه ها و قوانین دارد، می تواند به یک سازمان کمک کند که تا حد امکان مالیات کمتری پرداخت کند.

کاهش دادن هزینه های مالیاتی شرکت ها به دو روش انجام می گیرد، دادرسی مالیاتی و پشتیبانی دمالیاتی که هر کدام از این موارد بسیار گسترده اند.

وکیل مالیاتی یا مشاوره مالیاتی در اندیشه پرونده مالیاتی شخص حقیقی یا حقوقی را در هیات های مالیاتی دنبال میکند سعی در رفع مشکلات مالی سازمان دارد.

مشاوره مالیاتی املاک در اندیشه

بخش املاک یکی از حوزه های گسترده و پیچیده ی مالیاتی است که قوانین و بخش نامه های زیادی برای آن وجود دارد و برای رفع و رجوع مشکل مالیاتی نیاز به دانش عمیق از این قوانین و هم چنین قوانین حقوقی است.

دسته های مختلفی ای از موارد مشمول مالیات بر املاک می شوند، مثل مالیات بر درآمد اجاره و مالیت نقل و انتقال ملک.

هم چنین مواد و تبصره هایی جهت معافیت از این مالیات ها وجود دارد. برای همین علت بهتر است برای رفع مشکلات مالیاتی املاک خود از مشاورینی متخصص در مرکز مشاوره مالیاتی تلفنی آریا تهران کمک بگیرید. مشاوره مالیاتی در اندیشه

مشاوره مالیاتی مدیریت در اندیشه

یکی از مهمترین خدماتی که در مورد مشاوره برای شرکت ها و سازمان های خرد و کلان ارائه میشود ارائه گزارش های مالیاتی مختص مدیران مجموعه است.

در این خدمت بهترین و کارآزموده ترین کارشناسان مالیاتی به مدیران مشاوره اختصاصی ارائه میدهند و همه سعی در کاهش حداکثری مالیات سازمان را دارند. مشاوره مالیاتی در اندیشه

مشاوره مالیاتی اصناف در اندیشه

میزان مالیات برای هر صنف و کسب وکاری بر اساس یک سری معیار تعیین میشود و در صورتی که مشاور مالیاتی تجربه کافی نداشته باشد ممکن است نتواند به درستی به شما کمک برساند.

مشاوره مالیاتی اصناف به شما کمک میکند تا به صورت تخصصی در مورد میزان مالیات کسب و کار خود مشورت دریافت کنید و با راهکار های عملی هر چه بهتر امور مالیاتی خود را سامان ببخشید.

مشاوران ما در مشاوره مالیاتی در اندیشه آن چنان در امور مالیاتی اصناف و اشخاص تخصص و تجربه دارند که در زمان کوتاهی بهترین راه حل را به شما ارائه میدهند. مشاوره مالیاتی در اندیشه

مشاوره مالیات حقوق در اندیشه

مالیات حقوق مالیاتی است که کارفرما موظف است پیش از پرداخت حقوق و دستمزد کارگر آن را کسر کرده و آن را به حساب وزارت امور و اقتصاد دارایی واریز نماید.

در صورتی که کارفرما در زمان مقرر لیست را ارائه ندهد 2% هزینه اضافی به عنوان جریمه به او تعلق میگیرد.

اگر مقدار حقوق دریافتی بیش از این مقدار باشد میزان مالیات حقوق 20% میشود.

بهتر است برای جلوگیری از جریمه های مالیاتی این کار را به افراد متخصص در مرکز مشاوره مالیاتی در اندیشه واگذار کنید.

مشاوره مالیاتی برای معافیت مالیات حقوق

اگر میخواهید از پرداخت مالیات حقوق معاف شوید بهتر است از خدمات مشاوره مالیاتی رایگان ما بهره مند شوید.کارشناسان ما از جدیدترین قوانین مالیاتی برای معافیت شما در شرایط مختلف استفاده میکنند و تلاش میکنند تا حد امکان میزان مالیات حقوق را به کمترین میزان کاهش دهند.

خدمات مشاوره مالیاتی برای بدهکاران مالیاتی در اندیشه

اگر بدهکاری مالیاتی دارید و مشکلاتی برای کسب و کار شما ایجاد شده است شرکت مشاوره مالیاتی در اندیشه برای شما خدمات مشاوره مالیاتی رایگان ارائه میدهد. مشاوره مالیاتی در اندیشه

کارشناسان مالیاتی مشاوره مالیاتی در اندیشه از راهکارهایی ویژه برای کاهش میزان بدهی مالیاتی شما استفاده میکنند و سعی در به حداقل رساندن بدهی مالیاتی شما دارند.