ثبت برند گلگون

آیا به فکر این افتاده اید که برند یا علامت تجاری خود را از طریق ثبت برند گلگون ، به ثبت رسانید؟ آیا از کار کرد ها و مزایایی که ثبت برند برای شما به ارمغان می آورد آگاهی چندانی ندارید؟ از پروسه انجام ثبت برند چطور؟

در ادامه این متن به تمامی این پرسش ها با معرفی ثبت برند گلگون که ارائه دهنده بهترین مشاوره و خدمات و راهنمای شما در امر ثبت برند می باشد آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید : آموزش آنلاین میکرواسکالپ

برند به چه معناست؟

برند یک لغت انگلیسی به معنای نشان تجاری می باشد که محصولات و خدمات یک گروه یا شرکت، چه کوچک یا بزرگ را از دیگر گروه ها متمایز می کند. در واقع این نشان تجاری یا برند سبب حفظ حق انحصاری آن گروه مورد نظر اعم از تولیدی، خدماتی و … می شود.

در تعریف های قدیمی برای برند، به اهمیت نماد های استفاده شده و علائم به کار رفته در علائم تجاری به عنوان پایه ای برای متمایز کردن  علائم اشاره شده است. هم چنین نام و یا اصطلاح برند ، طرح و ترکیب آن نیز برای انتخاب و ثبت یک برند از اهمیت بالایی بر خوردار است.

یک برند در طول زمان می تواند به عنوان نمادی که حس مخاطب را بر می انگیزد به خوبی شناخته شود.  می تواند پیام مربوط به مخاطب یا مشتری را از طریق یک نماد که ترکیبی از رنگ ها ، صداها ، علائم و روش های نوشتاری معین و به خصوصی است به مشتری منتقل کند.

مصرف کننده بلا فاصله پس از نگاه اول محصول نشانه های شنیداری مثل موسیقی یا صداها ، رایحه ، یا رنگ های مختلف یا ترکیبی از این موارد شامل برخی از کلمات ، حروف ، چهره ها ، تصویر ، نماد ، طرح های سه بعدی (شکل و بسته بندی کالا) را شناسایی کند.

یک برند با استفاده از متد و شیوه های خاص و خلاقانه ای مثل بر انگیختن حس نوستالژی یا با شناخت ساخت روانی انسان ها ، از ذهن و حس او  به عنوان راهی برای شناخت محصول یا خدمات خود در میان  حجم انبوهی از مورد های مشابه و متمایز کردن خود استفاده می کند. چشم انداز مناسب از برند ، که از مقبولیت و در نتیجه ارزش و پایگاهی اجتماعی نشئت می گیرد ، انگیزه لازم را برای مدیران ، پرسنل و مصرف کنندگان برای پیشبرد اهداف بیش تر فراهم می کند.

ثبت برند گلگون با تکیه بر نظر کارشناسان متبحر خود در زمینه برندینگ و تجارت راهنما و همیار شما در راه ثبت برند مورد نظرتان خواهد بود تا بتوانید از کار کرد ها و مزایای آن در بالا ترین سطح ممکن بر خوردار شوید.

ثبت شرکت در شهریار

ثبت شرکت در صفادشت

کارکرد ها و مزایا ثبت برند گلگون

همان طور که در قسمت قبل اشاره ای کوتاه به حق انحصاری محصول یا خدمات یک شرکت معین کرده شد، به طبع یکی از مهم ترین علل و مزایا ثبت یک برند یا نام تجاری مالکیت قانونی و محافظت و امنیت در برابر شبیه سازی توسط دیگر گروه ها خواهد بود.

ثبت برند از خلال شیوه های فراگیر شدن سبب شهرت شرکت ها می شود و از این طریق راه را برای فروش و بازار یابی هموار تر می کند.

ثبت برند گلگون با کادر کارشناس و با تجربه خود در این حیطه شما را با این شیوه های فراگیر شدن آشنا خواهد کرد.

نکاتی در باب انتخاب عنوان برند یا علامت تجاری

* اعداد به هر شکلی اجازه ثبت ندارند .

* اسامی یا نماد های مشهور ممنوع است .

* اسامی خلاف موازین اخلاقی ، عرفی و شرعی خلاف قوانین است.

* احتمال تایید انتخاب اسم هایی مشابه موجود در بازار بسیار ضعیف است.

* اسامی ساخته شده و خاص احتمال بالایی جهت تایید دارند

و…

با برقراری ارتباط با ثبت برند گلگون از تمامی جزئیات و راهکار های ثبت برند توسط تیم مجرب و زبده در حیطه برندیگ و مارکتینگ مطلع خواهید شد.

پروسه ثبت برند معمولا بین چهل و پنج روز تا دو ماه به طول می انجامد تا مراحل قانونی خود را به طور کامل طی کند. هزینه آن نیز طبق خدمات و امکاناتی که دریافت می کنید متفاوت است و می بایستی طبق جداول نرخ رسمی هزینه های آن را پرداخت کنید.

اگر تصمیم به  ثبت برند خود در  یک شرکت فعال در حیطه هستید در وهله اول می بایستی درباره سوابق و صحت حقوقی آن تحقیقاتی را انجام دهید چون بسیاری از شرکت ها برای فرار مالیاتی اقدام به ثبت شرکت های سوری می کنند.

ثبت برند گلگون یکی از نمایندگی های موسسه حسابداری پارس حساب، خدمت شما سروران گرامی می باشد. ثبت برند گلگون با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب و متبحر و با تجربه خود در زمینه ثبت برند یا علامت تجاری، آماده انجام امور ثبت برند شما عزیزان در کم ترین بازه زمانی و بهترین کیفیت در جهت رشد و توسعه تجارت شما می باشد.

لازم به ذکر است که ثبت برند گلگون یکی از نمایندگی های موسسه حسابداری پارس حساب می باشد.

در صورتی که می خواهید پروسه ثبت برند یا علامت تجاری خود را بدون درد سر و بدون رد پرونده از سوی اداره مالکیت معنوی، به سر انجام برسانید، می توانید به ثبت برند گلگون مراجعه کرده و از مشاوران این نمایندگی موسسه حسابداری پارس حساب در این زمینه یاری جویید.

شما عزیزان با مراجعه به ثبت برند گلگون به تمامی آنچه که در این راه به آن نیاز دارید آگاهی کامل پیدا خواهید کرد و گامی بزرگ در جهت رشد کسب و کار خود بر خواهید داشت.