ثبت برند گلستان

به نظر می رسد با خواندن این مطلب شما هم قصد دارید که برند یا علامت تجاری خود را به ثبت برسانید . ما به شما ثبت برند گلستان را پیشنهاد می دهیم . ثبت برند گلستان با داشتن متخصصین و مشاوران ماهر در زمینه ثبت برند یا علامت تجاری ، می توانند شما را در این مسیر همراهی کنند.

آیا شما هم به عنوان یک تاجر یا بیزینس من می خواهید برند یا علامت تجاری خود را به ثبت برسانید ؟ آیا می خواهید که در بازار کسب و کار از سایر رقبای خود متمایز شوید ؟

آیا می دانید با ثبت برند یا علامت تجاری ، چه تصویر زیبایی از خدمات یا محصولات خود در ذهنم مخاطب و مصرف کننده حک می کنید؟

آیا از روش عمل کرد ثبت برند گلستان مطلع هستید ؟ آیا می دانید که مشاوران ثبت برند گلستان چه خدماتی را برای شما در نظر گرفته اند ؟

ثبت برند یا علامت تجاری در ثبت برند گلستان

ثبت برند یا علامت تجاری ، کاری آسان می باشد اما با توجه به در نظر گرفتن کلیه قوانین و مقررات مربوطه به اداره مالکیت معنوی!!

شما باید کلیه قوانینی که از سوی ادره مالکیت معنوی وضع شده را در زمان ثبت برند یا علامت تجاری خود در نظر بگیرید. باید توجه کنید تا طبق خواسته ها و مواردی که اداره مالکیت معنوی گفته ، اظهار نامه و مدارک خود را تقدیم نمایید.

قبل از رفتن به سایت و تقدیم مدارک و اظهار نامه ، شما باید از برند یا علامت تجاری خود طرحی قابل ارائه داشته باشید.

این طرح در صورت به ثبت رسیدن ، به عنوان برند یا علامت تجاری شما شناخته می شود و شما در ذهن مشتری یا مصرف کننده ، همیشه با همان تصویر خواهید آمد.

در نظر بگیرید که طراحی برند یا علامت تجاری ، ملزم به رعایت نکاتی می باشد که در ادامه آن را به شما خواهیم گفت.

یکی از مواردی که در طراحی برند یا علامت تجاریبسیار حائز اهمیت می باشد ، عدم استفاده از پرچم، نشان های سلطنتی، علائم رسمی دولتی و نشان کشور و سازمان های بین المللی که نمونه آن ها به دفتر بین المللی سازمان جهانی مالکیت معنوی اعلام شده به طور معمول قابل ثبت نیستند مگر این که مجوز مراجع صلاحیت دار بین المللی داشته باشند، می باشد.

از دیگر مواردی که حتما باید در هنگام طراحی برند یا علامت تجاری رعایت نمایید، استفاده نکردن و به کار نبردن علامت هلال احمر – نشان ها – آرم های دولت ایران، پرچم رسمی ایران با علامت مخصوص جمهوری اسلام،  پرچم های منتسب به دولت و کشور ایران و هر پرچم منع شده توسط دولت ایران، علامت تجاری موسسات رسمی مانند هلال احمر و صلیب سرخ ، رجاء ، همراه اول و … ، کلمات و یا عباراتی که مربوط به مقامات رسمی ایران باشد از قبیل دولتی و ایران و امثال آن، علائمی که مخل انتظامات عمومی یا منافی عفت باشد، می باشد.

 دقت کنید که طرح قابل ارائه از برند یا علامت تجاری شما نباید هیچ شباهتی به سایر لوگو های ثبت شده داشته باشد. در غیر این صورت در مرحله استعلام گیری ، رد خواهد شد و مسلما رسیدگی به پرونده شما به تعویق خواهد افتاد .

پس حتما مرحله طراحی برند یا علامت تجاری را جدی بگیرید.

شما در زمان طراحی برند یا علامت تجاری خود نمی توانید از واژه های عامیانه: به عنوان مثال کلمه رایانه و یا کتاب به تنهایی قابل ثبت نیستند زیرا این کلمات واژه هایی عام برای کلیه محصولات با این نام هستند. واژه های توصیف کننده: این کلمات به منظور توصیف محصولات و اجناس به کار می روند، استفاده نمایید.

پس از ارائه مدارک و تقدیم اظهار نامه ، اداره مالکیت معنوی به بررسی پرودنه شما خواهد پر داخت . البته این در صورتی اتفاق می افتد که در هنگام آپلود مدارک ، شما با اخطار سایت مواجه نشده باشید.

در صورتی که می خواهید از رد پرونده خود جلو گیری نمایید ، می توانید با مشاوران ثبت برند گلستان مشورت نمایید.

پس از بررسی های لازمه از سوی اداره مالکیت معنوی ، آگهی شما با مدت اعتبار سی روز در روزنامه رسمی به چاپ خواهد رسید.

در صورتی که در این مدت ، اعتراضی به برند یا علامت تجاری شما وارد نشود ، برای نوبت دوم در روزنامه رسمی به چاپ می رسد.

زمانی که آگهی شما برای بار دوم در رونامه رسمی به چاپ برسد ، شما توانسته اید شماره ثبت رسمی برند یا علامت تجاری خود را در یافت نمایید.

در نظر داشته باشید که مدت اعتبار شماره ثبت رسمی شما تنها ده سال می باشد که پس از گذشت آن ، باید اقدام به تمدید آن نمایید.

در صورتی که در این زمینه نیاز به مشاوره و مشورت دارید می توانید با مشاوران ثبت برند گلستان مشورت نمایید.

چرا ثبت برند گستان را انتخاب کنیم ؟

ثبت برند گلستان یکی از نمایندگی های مجاز موسسه حسابداری پارس حساب می باشد. موسسه حسابداری پارس حساب با در نظر گرفتن شرایط کلیه بیزینس من ها و تجار ، سعی داشته تا در سطح شهر تهران و کرج نمایندگی هایی دایر نماید .

ضمن این که موسسه حسابداری پارس حساب با به کار گیری تیمی مشاور و متخصص در زمینه ثبت برند یا علامت تجاری ، در تلاش است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان بدهد.  هم چنین شما را در مسیر ثبت برند یا علامت تجاری همراهی نمایند .

شما می توانید در صورت نیاز با مشاوران ثبت برند گلستان تماس حاصل نمایید .

ثبت شرکت در شهریار

ثبت شرکت در صفادشت