ثبت برند ورد آورد

ورد آورد یکی از محدوده هایی است که خیلی از تجار و بیزینس من ها در حال حاضر مشغول به فعالیت می باشند .به همین منظور موسسه حسابداری پارس حساب در نظر گرفته است تا نمایندگی خود را با عنوان ثبت برند ورد آورد بنا نموده تا بیزینس من ها و تجاری که می خواهند برند یا علامت تجاری خود را به ثبت بر سانند ، بتوانند به راحتی این کار را انجام دهند .

قطعا که اکنون در حال خواندن این مطلب می باشید ، تصمیم دارید که تصویری ماندگار تر در ذهن مخاطب یا مصرف کننده خود ایجاد نمایید. به همین دلیل ما به عنوان ثبت برند ورد آورد در کنار شما هستیم تا بتوانید این مسیر پر پیچ و خم را به سلامت به مقصد برسانید.

ثبت شرکت در شهریار

ثبت شرکت در صفادشت

ثبت برند یا علامت تجاری در ثبت برند ورد آورد

ثبت برند یا علامت تجاری در ورد آورد یکی از متعدد نمایندگی های موسسه ثبتی حقوقی پارس حساب است که در حال حاضر در محدوده ورد آورد مشغول به فعالیت می باشد. صبت برند ورد آورد با در نظر گرفتن کلیه قوانین و موازین تعیین شده از سوی اداره مالکیت معنوی ، می تواند همراه خوبی برای شما در این مسیر باشد.

در اولین مرحله شما باید طرحی از برند یا علامت تجاری خود جهت ارائه به اداره مالکیت معنوی داشته باشید. این طرح شامل قوانینی می شود که آن ها را به شما خواهیم گفت.

طرح برند یا علامت تجاری شما نباید شباهتی به سایر علائم تجاری و برند های ثبت شده داشته باشد، زیرا مخاطب یا مصرف کننده به مشکل بر می خورد و شما نیز در طی مراحل ثبت برند یا علامت تجاری نیز دچار مشکل خواهید شد.

در این مورد می توانید با ثبت برند ورد آورد تماس حاصل نمایید.

یکی از قوانینی که در ثبت برند یا علامت تجاری مهم می باشد ، عدم استفاده از واژه های عامیانه: به عنوان مثال کلمه رایانه و یا کتاب به تنهایی قابل ثبت نیستند زیرا این کلمات واژه هایی عام برای کلیه محصولات با این نام هستند. واژه های توصیف کننده: این کلمات به منظور توصیف محصولات و اجناس به کار می روند، می باشد.

از دیگر مواردی که در زمان طراحی برند یا علامت تجاری باید به آن توجه کنید ، استفاده نکردن و به کار نبردن علامت هلال احمر – نشان ها – آرم های دولت ایران، پرچم رسمی ایران با علامت مخصوص جمهوری اسلام،  پرچم های منتسب به دولت و کشور ایران و هر پرچم منع شده توسط دولت ایران، علامت تجاری موسسات رسمی مانند هلال احمر و صلیب سرخ ، رجاء ، همراه اول و … ، کلمات و یا عباراتی که مربوط به مقامات رسمی ایران باشد از قبیل دولتی و ایران و امثال آن، علائمی که مخل انتظامات عمومی یا منافی عفت باشد، می باشد.

هم چنین استفاده از پرچم، نشان های سلطنتی، علائم رسمی دولتی و نشان کشور و سازمان های بین المللی که نمونه آن ها به دفتر بین المللی سازمان جهانی مالکیت معنوی اعلام شده به طور معمول قابل ثبت نیستند مگر این که مجوز مراجع صلاحیت دار بین المللی داشته باشند، در طراحی برند یا علامت تجاری ممنوع است.

شما می توانید با به کار گیری رنگ ها ، فرم ها ، اعداد ، اشکال و … برند یا علامت تجاری خود را طراحی نمایید. در نظر داشته باشید که اگر موارد نام برده در طراحی برند یا علامت تجاری رعایت نشود ، قطعا پرونده شما از سوی اداره مالکیت معنوی مورد تایید واقع نمی شود .

در صورتی که می خواهید هر چه سریع تر شماره ثبت رسمی برند خود را در یافت نمایید ، می توانید از مشاوران ثبت برند ورد آورد یاری جویید.

اداره مالکیت معنوی و ماهیت کلی آن

اداره مالیکت معنوی به عنوان سازمانی جهت ثبت برند یا علامت تجاری در تهران و تنها در یک شعبه مشغول به فعالیت می باشد . مسلما تعداد بازرسان و کارشناسان آن محدود می باشد و از زمان تقدیم اظهار نامه و مدارک ، شما مدت زمانی دو تا چهار ماهه در انتظار خواهید ماند .

پس در نظر داشته باشید که باید حتما جهت ثبت برند یا علامت تجاری خود به سراغ متخصص این کار بروید که ثبت برند ورد آورد گزینه مناسبی برای شما می باشد.

اداره مالکیت معنوی با در یافت طرح برند یا علامت تجاری شما و پرونده ، پس از دو تا چهار ماه به بررسی آن می پردازد. در صورتی که پرونده شما نقصی نداشته باشد ، آن را قبول و آگهی شما را جهت استعلام اولیه به مدت سی روز یا یک ماه در روزنامه رسمی به چاپ خواهد رسانید.

هدف از چاپ آگهی ، به منظور عدم شباهت با سایر برند ها و علائم تجاری هم چنین ادعای مالکیت سایر رقبای شما می باشد . در صورتی که در مدت زمان سی روز، اعتراضی صورت نگیرد ، آگهی شما برای بار دوم نیز به چاپ خواهد رسید.

چاپ سری دوم اگهی شما در روزنامه رسمی به منزله ثبت شدن آن و در یافت شماره ثبت رسمی شما می باشد. تبریک می گوییم ، اکنون شما توانستید برند یا علامت تجاری خود را به ثبت برسانید.

در صورتی که می خواهید این پروسه برای شما هر چه زود تر پیش بروید ، می توانید با مشاوران ثبت برند ورد آورد مشورت نمایید.

ثبت برند ورد آورد با داشتن تیمی ماهر در زمینه ثبت برند یا علامت تجاری ، می توانند همراه خوبی برای شما در این مسیر باشند .

در نظر داشته باشید که ثبت برند ورد آورد یکی از نمایندگی های موسسه حسابداری پارس حساب می باشد .

چرا موسسه حسابداری پارس حساب را انتخاب کنیم؟

موسسه حسابداری پارس حساب با داشتن نمایندگی های مختلفی در سطح شهر تهران و کرج برای رفاه حال بیزینس من ها و تجار عزیز مشغول به فعالیت می باشد.