ثبت برند ملارد

ثبت برند ملارد زیر نظر موسسه حسابداری پارس حساب مشغول به فعالیت می باشد. این نمایندگی برای فعالان اقتصادی که در محدوده ملارد تصمیم دارند برند یا علامت تجاری خود را به ثبت برسانند ، دایر می باشد.

ما در این مقاله می خواهیم به توضیحات و شرح مراحل ثبت برند در ثبت برند ملارد بپردازیم. تا شما اگر قصد به ثبت رساندن برند یا علامت تجاری خود را دارید ، مسیری هموار را پشت سر بگذارید.

ثبت برند ملارد با داشتن مشاورین قهار در زمینه امور حسابداری و حقوقی همیشه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان و فعالان اقتصادی می باشند.

ثبت برند ملارد چه عمل کردی دارد؟

شما با مراجعه به ثبت برند ملارد در مرحله اول باید به طراحی برند یا علامت تجاری خود بپردازید. این مرحله از ثبت برند یا علامت تجاری را باید خیلی جدی بگیرید. در صورتی که شباهتی با سایر برند ها و علائم تجاری داشته باشد ، در خواست شما رد و روند پیگیری پرونده شما به تعویق خواهد افتاد.

طراحی برند یا علامت تجاری بر اساس چند اصول انجام می پذیرد. اول این که هیچ شباهتی با دیگر برند ها و علائم تجاری به ثبت رسیده و رایج در بازار نداشته باشد. بعد از آن از علائم مجاز و تایید شده باید استفاده نمود. به طور مثال نمی توانید از علامت هلال احمر در طراحی برند یا علامت تجاری خود استفاده نمایید.

شما می توانید در مرحله طراحی برند یا علامت تجاری از عدد ، حروف ، رنگ ، فرم و … استفاده نمایید. اما با در نظر گرفتن قوانین آن .

در صورت استفاده از حروف یا اعداد انگلیشی یا فینگلیش در طراحی برند یا علامت تجاری خود ، شما باید کارت بازرگانی خود را نیز به اداره مالکیت معنوی تقدیم نمایند.

شما جهت تقدیم مدارک و اظهار نامه خود باید از طریق سایت اداره مالکیت معنوی اقدام نمایید. لازم به ذکر می باشد که این اداره در یک شعبه و تنها در تهران مشغول به فعالیت می باشد.

این اداره تعداد کارشناسان محدودی دارد ، پس در انتظار ماندن شما جهت بررسی پرونده ، به این بستگی دارد که چه تعداد نفراتی زود تر از شما جهت ارائه مدارک و اظهار نامه به اداره مالکیت معنوی اقدام نموده اند.

ثبت برند ملارد این مدت زمان را برای شما بین دو الی چهار ماه تخمین می زند.

پس از طراحی برند یا علامت تجاری نوبت به تکمیل پرونده و تقدیم اظهار نامه می باشد. این مرحله نیز نیاز به دقت کافی دارد. باید مدارک شما کامل باشد تا از سوی سایت اداره مالکیت معنوی با خطا مواجه نشوید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند یا علامت تجاری به اشخاص حقیقی یا اشخاص حقوقی تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید : آموزش آنلاین اسکالپ سر

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند یا علامت تجاری توسط اشخاص حقیقی

  1. کپی برابر اصل شناسنامه
  2. کپی برابر اصل کارت ملی
  3. کپی برابر اصل کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
  4. کپی مجوز فعالیت مانند جواز تاسیس ، پروانه بهره برداری ، پروانه ساخت ، جواز کسب یا کارت بازرگانی و …

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند توسط افراد حقوقی

  1. کپی برابر اصل شناسنامه
  2. کپی برابر اصل کارت ملی
  3. کپی روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییراتی که در شرکت صورت گرفته است ، نباید بیش تر از دو سال گذشته باشد)
  4. کپی مجوز فعالیت مانند جواز تاسیس ، پروانه بهره برداری ، پروانه ساخت ، جواز کسب یا کارت بازرگانی و …
  5. کارت بازرگانی در صورتی که از حروف لاتین در برند یا علامت تجاری استفاده شده باشد.

در صورتی که مدارک نام برده شده به طور کامل تحویل اداره مالکیت معنوی داده شود ، پرونده شما رد نشده و مراحل ثبت برند یا علامت تجاری را به طور پیوسته پشت سر می گذارد. اما در صورتی که شما در سایت با اخطار مواجه شوید ، پرونده به علت نقص مدارک ، رد خواهد شد. در صورت رد شدن پرونده ، پروسه ثبت برند یا علامت تجاری شما به تعویق خواهد افتاد.

شما می توانید با مراجعه به ثبت برند ملارد و با کمک گیری از مشاورین این ثبت برند ، پروسه ثبت برند یا علامت تجاری خود را به راحتی پشت سر گذارید.

در صورتی که پرونده شما رد نشد، آگهی شما به مدت اعتبار سی روز در روزنامه رسمی به چاپ خواهد رسید. چاپ آگهی در نوبت اول به منزله این است که اگر ادعایی یا اعتراضی داشت به آن وارد کند. در صورتی که این اتفاق نیفتد، آگهی شما برای بار دوم به چاپ خواهد رسید.

چاپ آگهی در نوبت دوم نیز به این منزله می باشد که شما شماره ثبت رسمی برند یا علامت تجاری خود را دریافت نموده اید.

در صورت دریافت شماره ثبت رسمی ، به آن اعتباری ده ساله تعلق خواهد گرفت. پس از اتمام این ده سال، اداره مالکیت معنوی به شما فرجه ای شش ماهه جهت تمدید مالکیت برند خواهد داد.

در صورتی که در این فرصت شش ماهه جهت تمدید مالکیت آن اقدام ننمایید، حق امتیاز برند یا علامت تجاری از شما سلب خواهد شد.

چرا ثبت برند ملارد را انتخاب کنیم؟

ثبت برند ملارد با در نظر گرفتن کلیه امور ثبتی و حقوقی ، به شما جهت ارائه راحت تر مدارک و عدم رد پرونده کم خواهد نمود. مشاورین این مرکز، در طول مسیر ثبت برند و علامت تجاری شما همراه شما خواهند تا شما شماره ثبت رسمی خود را هر چه زود تر دریافت نمایید.

ثبت برند ملارد یکی از نمایندگی های موسسه پارس حساب می باشد. این موسسه دیگر خدماتی مانند ثبت شرکت ، تحریر دفاتر ، اظهار نامه مالیاتی ، نرم افزار سپیدار ، گواهی ارزش افزوده برای شما عزیزان دارد.

شما با مراجعه به نمایندگی های موسسه پارس حساب می توانید از کلیه خدمات این موسسه بهره مند شوید.