ثبت برند در هفت جوی

مراحل ثبت برند در هفت جوی نیز مانند دیگر ثبت برند  هاست. که در ادامه مدارک مورد نیاز جهت جلوگیری از عدم پذیرش یا ناقصی پرونده را برای شما شرح می دهیم.

تا شما با خیالی راحت بتوانید برند و علامت تجاری خود را به ثبت رسانید. اکنون به توضیح و شرح مراحل قانونی ثبت برند در هفت جوی می پردازیم:

مراحل ثبت برند در هفت جوی

ابتدا قبل از شروع ثبت برند، استعلام برند انجام می شود تا از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شود و هیچ تشابهی با دیگر برند های موجود در بازار نداشته باشد.

این تشابه ممکن است باعث گمراهی مصرف کننده گردد  و امکان اعتراض به برند به وجود آید.

پس از انتخاب برند و استعلام آن به سامانه اداره مالکیت معنوی رفته (جهت رویت سامانه به سایت پارس حساب مراجعه فرمایید)، مدارک مورد نیاز را ارسال کرده و اطلاعات در خواستی سامانه را فراهم کنید.

در این مرحله سامانه اداره مالکیت معنوی به شما کد پیگیری می دهد. حال پس از قبولی برند ثبتی شما در سامانه و بی نقص بودن یا رد پرونده، به شما مجوز آگهی نوبت اول تعلق می گیرد تا برند خود را در روزنامه رسمی کشور منتشر کنید.

در مرحله بعد، پس از انتشار آگهی، اصل تمامی مدارک باید به اداره مالکیت معنوی تحویل داده شود، لازم به ذکر است هزینه های ثبت آگهی و روزنامه رسمی به عهده شما می باشد.

اگر پس از گذشت یک ماه از چاپ نوبت اول آگهی در روزنامه رسمی، اعتراضی به برند صورت نگرفت، برای ثبت آگهی نهایی و دریافت سند قطعی برند خود می توانید از طریق ثبت برند در هفت جوی اقدام فرمایید.

شما باید توجه داشته باشید که برای قبولی و رد نشدن برندتان نباید هیچ تشابهی با دیگر برند ها و علامت های تجاری موجود در بازار داشته باشید.

اکنون با رعایت موارد فوق شما می توانید برند خود را با اعتباری ده ساله و با قابلیت تمدید اعتبار در ثبت برند هفت جوی به ثبت برسانید.

مدارک مورد نیاز ثبت برند در هفت جوی

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند نیاز به دو نفر (اشخاص حقیقی یا اشخاص حقوقی) تعلق می گیرد. که ما در ادامه تمامی آن ها را برای شما نام خواهیم برد تا بتوانید به راحتی برند خود را به ثبت برسانید.

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی شامل:

کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی، کپی جواز کسب و مجوز فعالیت، کپی کارت بازرگانی به نام درخواست کننده، ارائه نمونه از علامت تجاری و برند تجاری در ابعاد 10*10، وکالت نامه معتبر از وکیل رسیدگی کننده به پرونده می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند برای ثبت برند در منطقه هفت جوی برای اشخاص حقوقی:

کپی آگهی تاسیس در روزنامه رسمی کشور و در صورت تغییر کپی آگهی ثبت تغییرات در شرکت، کپی مجوزهای شرکت مانند پروانه بهره برداری و جواز تاسیس، کپی کارت بازرگانی به نام شرکت یا مدیر عامل شرکت، ارائه نمونه از علامت و برند تجاری در ابعاد 10*10، مهر شرکت و وکالتنامه معتبر وکیل رسیدگی کننده به پرونده می باشد.

سخنی کوتاه از خدمات شرکت پارس حساب

شرکت پارس حساب با نفوذ و روابط قوی و با اتکا به دانش و تجربه خود، مدیرانی کاربلد و کارشناسان مالی، مالیاتی و حقوقی زبردستی را گرد هم آورده تا بتواند بهترین خدمات مشاوره های مالی و مدیریتی همچنین یکسان سازی دانش علمی مدیران و کارشناسان را ارائه داده و تحولی عظیم در شرکت ها ایجاد نموده و آن ها را به بهره وری واقعی برساند.

حال شما با تکیه و پشتوانه به شرکت پارس حساب بدون هیچ دغدغه ای می توانید از تجربیات متخصصین و کارشناسان زبده این شرکت در امور ثبتی خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است که این شرکت دیگر خدماتی چون گواهی ارزش افزوده، تحریر دفاتر، نرم افزار سپیدار و اظهار نامه مالیاتی برای شما به همراه دارد.