ثبت برند در فردیس

ثبت برند یکی از کارهایی می باشد که قبل از ثبت و تاسیس یک شرکت باید انجام بگیرد.علامت تجاری یا همان برند برای متمایز کردن خدمات یا محصولات یک شخص یا شرکت با شرکت ها و اشخاص دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.با ثبت برند امکان سو استفاده از محصولات شما فراهم نخواهد شد و به همین دلیل افراد زیادی به سمت ثبت علائم تجاری خود رفته اند.برای ثبت برند و علامت تجاری در فردیس می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ثبت شرکت و ثبت برند پارس حساب استفاده کنید. برای مشاوره دیگر خدمات ثبتی شامل ثبت شرکت آشنایی با مراحل ثبت برند و استعلام ثبت علامت تجاری هزینه‌های ثبت شرکت و برند، اخذ کارت بازرگانی و … می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۶۵۲۷۸۴۴۹ بگیرید.

مزایای ثبت برند و علامت تجاری در فردیس

زمانی که شما اقدام به ثبت برند خود می کنید, می توانید از تسهیلات بانکی و وام هایی با کارمزد پایین برای توسعه دادن تجارت, کسب و کارهای آنلاین و آفلاین خود استفاده کنید.شما برای تبلیغات و متمایز کردن خود از دیگر محصولات و شرکت ها باید یک برند با هویت بصری مخصوص به خودتان را ایجاد کنید در غیر این صورت مشتریان نمی توانند بفهمند که شما چه خدمات یا محصولاتی را ارائه می دهید.

یکی دیگر از مزایای ثبت برند ایجاد ارزش افزوده سهام برای سهام داران و در نهایت افزایش درآمد شرکت است. یکی دیگر از مواردی که شما به داشتن یک برند نیازمند خواهید شد در زمان دریافت نمایندگی است. چرا که جزء ضروری موافقت نامه های اعطای نمایندگی داشتن نام تجاری است.شما با اعطای نماندگی می توانید درامد خود را چندین برابر کنید و حتی می تواند جنبه تبلیغاتی رایگان برای شما داشته باشد.ثبت برند می تواند برای شرکت ها وجهه و شهرت ایجاد کند و ابزار مناسبی جهت بازاریابی باشد. که این مورد خود ابعاد گسترده و وسیعی دارد چرا که در بازار پر رقابت امروز این برند ها هستند که حرف اول را می زنند.

برند یا علامت تجاری چیست؟

بر اساس تعریف انجمن بازاریابان جهان,برند “یک نام تجاری یک نام ، اصطلاح ، طرح ، نماد یا لوگویی است که کالای یا خدمات یک شخص حقیقی و حقوقی را از افراد دیگر متمایز می کند”.شرکت ها از این طرح در کالاها و بسترهای کاری خود استفاده می کنند و این باعث بیشتر شناخته شدن محصول یا همان (Brand Awareness) شما خواهد شد اما به شکل ناخواسته و بدون هزینه! اگر شما به شکل قانونی برند خود را ثبت نکنید هر شخصی می تواند از اسم شما استفاده کند و این یعنی به هدر رفتن زحمات و وقتی که گذاشته اید.ر صورت ثبت برند طبق قانون «ثبت اختراع، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری» مصوب سال ۱۳۸۶ و «آئین‌نامه اجرایی قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری» سال ۱۳۸۷ هر گونه استفاده از علامت تجاری شما توسط قانون مورد پیگیری قرار گرفته و می‌توانید از حقوق مادی و معنوی علامت تجاری خود دفاع کنید.

مدارک مورد نایز برای ثبت برند در فردیس

برای ثبت برند در هر کجای کشور شما نیاز به یک سری مدارک دارید که عبارتند از :

شخص حقیقی:

  • کپی شناسنامه
  • کارت ملی
  • کپی کارت بازرگانی
  • کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

شخص حقوقی:

  • کپی شناسنامه
  • کارت ملی
  • کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت(از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)
  • کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

مدت اعتبار قانونی علامت تجاری ثبت شده

زمان اعتبار ثبت علامت تجاری ده سال از تاریخ ارائه اظهارنامه ثبت آن می‌ باشد. مدت ذکر شده با درخواست مالك آن برای دوره‌های متوالی ده ساله به ازای پرداخت هزینه مشخص، تمدید خواهد شد. در پایان دوره یك بازه زمانی ارفاقی شش ماهه آغاز می گردد که جهت پرداخت هزینه تمدید ، با پرداخت جریمه تأخیر، درنظر گرفته می‌شود.
اگر شما هم به دنبال ثبت برند در فردیس هستید همین حالا با کارشناسان گروه “پارس حساب” تماس بگیرید : ۰۲۱۶۵۲۷۸۴۴۹