اخذ کارت بازرگانی در اندیشه

اخذ کارت بازرگانی در اندیشه از عمده کار هایی است که هر شخصی چه حقیقی و چه حقوقی ، جهت تجارت کالا و محصول ، یعنی واردات و صادرات ، انجام می دهد.

موسسه حسابداری پارس حساب ، برای رفاه حال شما تجار عزیز ، در نقاط و محدوده های مختلفی از شهر تهران و کرج ، نمایندگی بنا نموده تا شما در صورت نیاز ، به هر یک از آن ها که به شما نزدیک تر می باشد ، مراجعه نمایید و در صورت نیاز اقدام به اخذ کارت بازرگانی در اندیشه نمایید .

شما می توانید با وجود موسسه حسابداری پارس حساب ، به راحتی اقدامات لازم را جهت اخذ کارت بازرگانی در اندیشه انجام دهید و هیچ دغدغه از این بابت نداشته باشید .

آیا می دانید برای اخذ کارت بازرگانی در اندیشه به چه مدارکی نیاز دارید ؟ آیا می دانید باید چه کار هایی انجام دهید تا بتوانید کارت بازرگانی خود را در یافت نمایید ؟ آیا می دانید که با اخذ کارت بازرگانی در اندیشه می توانید چه فعالیت هایی داشته باشید ؟

آیا می دانید که کارت بازرگانی انواع مختلفی دارد و بسته به حوزه فعالیت و شخص حقیقی و یا حقوقی بودن ، می تواند اقدامات لازم را جهت اخذ کارت بازرگانی در اندیشه انجام دهد ؟ آیا می دانید که حداقل سن مجاز برای اخذ کارت بازرگانی در اندیشه چه میزان می باشد ؟

این ها سوالاتی هستند که مراجعه کنندگان از مشاورین نمایندگی های مجاز موسسه حسابداری پارس حساب می پرسند .

ما می خواهیم در این مطلب شما را به پاسخ یک به یک این سوالات برسانیم. با ما همراه باشید .

ثبت شرکت در شهریار

ثبت شرکت در صفادشت

کارت بازرگانی چیست و چه کار بردی در تجارت دارد ؟

کارت بازرگانی بیش تر برای عده افرادی صادر می گردد که قصد تجارت و واردات و صادرات کالا و محصولی را دارند . کارت بازرگانی بسته به شخص حقیقی و یا حقوقی و زمینه فعالیت شان ، صادر می گردد.

عده افرادی که کارت بازرگانی دارند ، می توانند کالا های مجاز را وارد و صادر نمایند .

موارد مورد استفاده کارت بازرگانی :

  1. صدور ویزای تجاری
  2. عضویت در اتاق بازرگانی
  3. ارتباط با تجار خارجی
  4. واردات از مناطق آزاد
  5. مبادرت به امر صادرات و واردات کالا به صورت تجاری
  6. صدور گواهی مبدا
  7. صادرات کلیه کالا های مجاز بازرگانی
  8. مبادله اطلاعات تجاری در سطح جهان
  9. شرکت در نمایشگاه های ملی و بین المللی داخلی و خارجی
  10. مبادرت به حق العمل کاری در گمرک
  11. ثبت سفارش و ترخیص کالا

انواع کارت های بازرگانی که می توان جهت اخذ کارت بازرگانی در اندیشه اقدام نمود :

  1. کارت بازرگانی تجاری
  2. کارت بازرگانی خدماتی
  3. کارت بازرگانی موردی
  4. کارت بازرگانی تولیدی – صنعتی

با ما همراه باشید تا انواع کارت های بازرگانی را برای شما شرح دهیم :

  1. کارت بازرگانی تجاری :

کارت بازرگانی تجاری به کلیه افراد حقیقی و حقوقی تعلق می گیرد . کلیه افرادی که دارای کارت بازرگانی تجاری می باشند ، می توانند در زمینه واردات و صادرات کالا های مجاز فعالیت داشته باشند .

  1. کارت بازرگانی خدماتی :

تنها اشخاص حقوقی می توانند کارت بازرگانی خدماتی را در یافت نمایند. فردی که به عنوان شخص حقوقی معرفی شده است ، باید جهت اخذ کارت بازرگانی در اندیشه ، مجوز سرمایه گذاری با زمینه فعالیت خدماتی را داشته باشد .

  1. کارت بازرگانی موردی :

کارت بازرگانی موردی به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می گیرد. این نوع از کارت های بازرگانی ، زمانی ثادر می گردد که شخص نام برده تنها می خواهد کلای خود را ترخیص نماید .

  1. کارت بازرگانی تولیدی – صنعتی :

کارت بازرگانی تولیدی – صنعتی نیز صرفا برای اشخاص حقوقی صادر می گردد. این عده افراد باید مجوز سرمایه گذاری با زمینه تولیدی را داشته باشند تا بتوانند جهت اخذ کارت بازرگانی در اندیشه اقدامات لازم را انجام دهند .

اشخاص حقوقی که کارت بازرگانی تولیدی – صنعتی را دارند ، این اجازه را دارند که اقدامات لازم را جهت واردات مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز کار تولید و صنعت خود انجام داده تا پس از تولید محصول یا کالا ، آن را صادر نمایند .

شما برای کسب اطلاعات بیش تر و انتخاب نوع کارت بازرگانی مورد نیاز خود ، می توانید با مشاوران موسسه حسابداری پارس حساب مشورت نمایید .

چرا برای در یافت کارت بازرگانی خود ، موسسه حسابداری پارس حساب را انتخاب کنیم ؟

موسسه حسابداری پارس حساب با به کار گیری تیمی ماهر در امور ثبتی و حسابداری ، بالخص اخذ کارت بازرگانی و یا ثبت برند یا علامت تجاری ، می خواهد تا شما را در این مسیر یاری نماید.

موسسه حسابداری پارس حساب ، با داشتن نمایندگی های مجاز متعددی در کلیه مناطق و محدوده های شهر تهران و کرج ، در نظر دارد تا به عنوان یک راهنما و مشاور در کنار شما ، شما را در این مسیر همراهی نماید .

در صورتی که در محدوده اندیشه می باشد ، می توانید به اخذ کارت بازرگانی در اندیشه مراجعه نموده و کارت بازرگانی خود را در یافت نمایید.

شما می توانید جهت ثبت برند یا علامت تجاری خود ، به کلیه نمایندگی های مجاز موسسه حسابداری پارس حساب مراجعه کرده و جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه با مشاوران مشورت نمایید .

بی شک ، مشاوران و متخصصین کلیه نمایندگی های مجاز موسسه حسابداری پارس حساب ، می توانند بهترین همراه و هم مسیر برای شما جهت اذخ کارت بازرگانی و یا ثبت برند یا علامت تجاری شما باشند .