ر

ثبت تغییرات شرکت در سیمین دشت

آیا میدانید چه تغییراتی باید در سامانه اداره ثبت شرکتها ثبت شود؟ آیا مراحل لازم برای ثبت تغییرات شرکت در سیمین دشت را می دانید؟ در این مقاله سعی نمودیم تا به طور کامل تغییرات شرکت را تعریف کرده و نحوه ثبت آن و مدارک لازم برای آن را به شما آموزش دهیم.

همچنین تلاش کردیم تا تمام مراحل ثبت تغییرات شرکت ها در موسسه پارس حساب را به صورت تصویری برای شما آماده سازی کنیم. به این ترتیب خود به راحتی می توانید در سامانه ثبت شرکتها تغییرات شرکت خود را ثبت کنید.

همچنین مشاوران ما در تمامی ساعات کاری پاسخگوی هرگونه سوال در زمینه ثبت تغییرات شرکت هستند. پس اگر در مرحله ای به مشکل برخوردید کافیست گوشی خود را برداشته و با گرفتن شماره های تماس ۰۲۱۶۵۲۲۹۳۱۹  با مشاوران ما تماس بگیرید. کارشناسان مجرب ما در موسسه با روی باز پذیرای سوالات شما هستند. ثبت تغییرات شرکت در سیمین دشت

مدارک لازم جهت ثبت تغییرات شرکت در سیمین دشت عبارت است از:

  1. ارائه اساسنامه شرکت همراه امضا و همچنین ذکر شدن موضوع فعالیت شرکت در آن از اسناد و مدارک مهم هر شرکتی محسوب می شود.
  2. ارائه اقرار نامه شرکت همراه امضا (اقرار نامه جمله ایست که مدیران باید آن را امضا کنند.)
  3. ارائه شرکت نامه (به قراردادی که بین شرکا نوشته می شود و در واقع محتوای آن موضوع شرکت، نام شرکت و مشخصات اعضا وشرکا می باشد.)
  4. ارائه اولین صورت جلسه هیئت مدیره
  5. ارائه صورت جلسه از هیئت موسسین شرکت
  6. ارائه کردن مدارک شناسایی و هویتی رسمی کشور مانند کارت ملی و شناسنامه برای اعضای هیئت مدیره
  7. ارائه کردن مدارک شناسایی و هویتی رسمی کشور مانند کارت ملی و شناسنامه برای مدیرعامل شرکت در صورتی که مدیر عامل از اعضای هیئت مدیره انتخاب نشده باشد.
  8. ارائه مدرک تحصیلی برای اعضای هیئت مدیره و یا ارائه مدرک آموزشی مطابق با آن
  9. ارائه مدرک تحصیلی برای مدیرعامل در صورتیکه مدیر عامل شرکت از اعضای هیئت مدیره انتخاب نشده باشد.
  10. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای تمامی اعضای هیئت مدیره. (که این گواهی به صورت اینترنتی از طریق کد ملی استعلام می شود.) ثبت تغییرات شرکت در سیمین دشت
  11. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای مدیرعامل اگر مدیرعامل از اعضای هیئت مدیره نباشد.
  12. تامین بودجه و سرمایه اولیه برای تاسیس شرکت
  13. تنظیم اظهار نامه ی شرکت و ارائه ی آن
  14. ارائه ی لیست اعضای هیئت مدیره و مدیران بخش مختلف شرکت

مراحل ثبت تغییرات شرکت در سیمین دشت

ثبت شرکت در شهریار

  1. تکمیل صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت ( نمونه صورتجلسه تغییرات شرکت  مسئولیت محدود )
  2. شرکت هایی که موضوع فعالیت آن ها برای ثبت نیاز به مجوز داشته اند، بایستی قبل از ثبت تغییرات شرکت در اداره ثبت شرکتها به مراجع صدور مجوز مراجعه نمایند و مجوز خود را تغییر دهند.
  3. مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکتها و انجام مراحل ثبت تغییرات شرکت و دریافت کد پیگیری.
  4.  ارسال اصل مدارک و مستندات لازم از طریق پست به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری محل اقامتگاه قانونی شرکت مورد تقاضا.
  5. مطابقت دادن مدارک و مستندات متقاضی با فایل الکترونیکی مربوط توسط اداره ثبت شرکتها.

  6. تولید پیش نویس تاسیس احراز هویت و اخذ امضای متقاضی ثبت تغییرات شرکت در صورت انطباق مورد تقاضا با قوانین و مقررات.
  7. چنانچه مورد تقاضا منطبق با مقررات نبوده و یا نقص در مستندات و مدارک ملاحظه شود مراتب جهت رفع نقص به متقاضی اطلاع داده می‌شود. متقاضی مکلف است ظرف مدت ۳۰ روز نسبت به رفع نواقص اعلام شده اقدام نمایند. در غیر اینصورت مدارک و مستندات ارسالی از طریق پست اعاده و ادامه رسیدگی به مورد تقاضا منوط به ورود مجدد اطلاعات به سامانه و اخذ کد پیگیری جدید می باشد.
  8. جهت ثبت تغییرات شرکت ها و موسسات غیر تجاری ای که در گذشته در اداره ثبت خارج از مرکز استان به ثبت رسیدند، اداره ثبت شرکت های مراکز استانها ابتدا پرونده مربوطه را از مرجع ثبت کننده مطالبه و مراحل ثبت تغییرات شرکت را مطابق ضوابط انجام می دهد. اداره ثبت شهرستان ثبت کننده شخص حقوقی مکلف است ظرف یک هفته با شماره گذاری اوراق پرونده مربوطه نسبت به ارسال آن به مرجع ثبت شرکتهای مرکز استان اقدام نماید. ثبت تغییرات شرکت در سیمین دشت
  9. اداره ثبت شرکت های استان مکلف است قبل از اقدام نسبت به اسکن و داده آمایی پرونده دریافت شده اقدام نماید.

  10. بررسی کارشناسی تایید و تعیین نام اشخاص حقوقی مورد تقاضای ثبت تغییرات نام توسط اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری مرکز استان با رعایت مقررات انجام می پذیرد.
  11. پس از بررسی و تایید کارشناس تقاضاهای واصله در اداره ثبت شرکتها و غیر تجاری مرکز استان به شرح ذیل اقدام می گردد.
  12. اداره ثبت شرکتها پیش نویس سند ثبت تغییرات شرکت را در سامانه تولید و مفاد آن را به صورت الکترونیک به اطلاع متقاضی می رساند.
  13. متقاضی پس از ملاحظه مفاد پیش‌نویس سند به منظور پرداخت حقوق دولتی و امضای نسخه چاپی آن به اداره ثبت شرکتها مراجعه می نماید.
  14. اداره ثبت شرکتها با احراز هویت ذی سمت و اطمینان از وصول حقوق دولتی دو نسخه از سند نهایی را چاپ و به امضای ذی سمت رسانده و در دفتر الکترونیک مربوط در سامانه ثبت می نماید. نسخه امضا شده سند نهایی پس از اسکن در پرونده الکترونیک ثبت شخص حقوقی مربوطه ذخیره و یک نسخه ازآن به متقاضی تحویل داده می شود.
  15. مرحله نهایی ثبت تغییرات شرکت ها و موسسات غیر تجاری در سامانه و الحاق اسکن سند امضا شده که سابقه ثبت الکترونیکی شخص حقوقی توسط اداره ثبت شرکتها در مرکز استان انجام خواهد شد.
  16. پس از طی تمام این مراحل با ایجاد زیرساخت ها و ارتباط سیستمی با روزنامه رسمی در تمام موارد، اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری نسخه ای از سند الکترونیکی ثبت شده همان آگهی ثبتی را از طریق سامانه به روزنامه رسمی ارسال می نماید.
  17. متقاضی مکلف است جهت پیگیری مراحل انتشار آگهی و پرداخت هزینه های مربوط از طریق درگاه اختصاصی روزنامه رسمی با استفاده از کد پیگیری بالای آگهی تاسیس اقدام نمایند. آگهی ثبتی مورد نظر پس از ۷ روز کاری در سایت روزنامه رسمی منتشر و به اطلاع عموم می رسد.

ثبت تغییرات شرکت در سیمین دشت:

برای ثبت تغییرات شرکت در سیمین دشت می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ثبت شرکت و ثبت برند موسسه پارس حساب استفاده کنید. برای مشاوره دیگر خدمات ثبتی شامل ثبت برند آشنایی با مراحل ثبت برند و استعلام ثبت علامت تجاری هزینه‌های ثبت شرکت و برند، اخذ کارت بازرگانی و … می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۶۵۲۲۹۳۱۹ بگیرید.